dilluns, 11 de febrer del 2019

ENTREVISTA A JOSEP PINEDA



Josep Pineda va nàixer a Daimus ( la Safor). És un músic valencià que està treballant a la nostra escola, l’Escola Gavina. Toca a un grup anomenat Nuc. Hem estat amb ell i li hem fet aquesta entrevista.

-Carla - Com és va formar el grup? A quin any?
-Josep - Jo tocava en molts grups fins què vaig tocar en un grup anomenat Nuc què hem va agradar i ara és el meu grup. Això va passar fa més o menys dos anys.
-Màxim - Quin tipus de música toqueu?
-Josep - Toquem una mena de rock, indie (bases electròniques) i pop.
-Andreu - Sou molt coneguts?
-Josep - En en els primers concerts venien 10 o 15 persones, ara venen
100 o 200 persones. Així que cada vegada ens coneixen més.
-Carla - Quin instrument toques?
-Josep - Jo toque la guitarra.
-Màxim - Com es diu el disc?
-Josep - Arran del mar. Perquè tots vivim molt prop de la mar.
-Andreu - Aneu a fer alguna gira? On i quan?
-Josep - Sí, uns dels primers concerts serà a l’Escola Gavina a la festa de l’Ampa. I la gira serà a Febrer.
-Carla - Heu tingut èxit amb el disc?
-Josep - Sí, i hem guanyat el premi Ovidi.
-Màxim- Penseu fer un altre disc?
-Josep - Sí, en aquest moment estem pendents de gravar un nou disc.
-Andreu - Quins objectius teniu en un futur?
-Josep - Agradar a la gent i transmetre missatges.
-Carla - Quina es la teua cançó preferida?
-Josep - Arrels, perquè el meu avi va morir i li la dedique a d’ell.
-Màxim - Que t'agrada més del grup?
-Josep - Els amics i la gent que conegem.
-Andreu - I el que menys?
-Josep - Res. Tot m'agrada.
-Carla- La teua família, què opina?
-Josep - Al principi li costava adaptar-se però després, molt bé.
-Màxim- Quins dies assageu?
-Josep - Dissabte i una vegada o dos a la setmana o quan podem.
-Andreu-Cada quan teniu un concert?
-Josep - Varia molt i mai es pot saber.
-Carla-Per què has decidit ser mestre?
-Josep - Perquè des de que jo era xicotet m’encantava l’escola i els meus pares son mestres.

Màxim, Carla, Josep i Andreu





 

1 comentari:

Nadala ha dit...

Hola! Acabe de sentir l'entrevista i m'ha encantat la música del grup Nuc, que no el coneixia.